my dream

hej tänkte berätta för er vad jag drömde inatt (bara för att jag inte har något liv^^)
det var typ den bästa man kan ha
det började med att mamma sa typ att -ulrika du ska få träffa justin bieber och tillbringa två dagar ensam med honom och jag ba OMG OMG jag kunde inte fatta att det var sant
nästa morgon så åkte vi till en strand där jag skulle möta honom (random ställe haha) och då så hälsa vi på varanndra okså och bara gick runt och pratade sedan så frågade jag om jag fick känna på hanns magrutor för han typ drog upp sin tröja som han hade och han ba shore but do you want that your friends should beleve that you have meet mee? jag sa ja typ och då så plockade han lite random upp en tejprulle han hade i fickan och skriv justins abs på den och satte den på min arm och sa att jag kunde nu ta på hanns magrutor sedan sedan gick vi typ och la oss och nästa dag så kommer mamma och säger att jag måste åka hem nu . jag ba neeeeeeeej och typ kramma honom i 30 minuter och vi var tvungna att åka över en sjö med en flotte och då står justin och typ en massa andra personer där och då helt plötsligt ta mamma fram ett snöre fast med byggan så att den okså följer med och justin står med sin flickvän och jag ba kom till mig justin och då säger hans flickvän ba ne han ska va här med mig men justin han ba ne jag vill inte vara med så då gick han till mig och jag satt och kramma om honom slut
 
haha tänk om detta skulle hända på riktigt haha skulle typ dö då men ja hoppas ni orkade läsa allt haaha doch vart det mycket och ba haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: